صفہ اول

MQM

ایم کیوایم اورکراچی آپریشن: شہری مسائل کی سیاست

کراچی آپریشن میں شدت کے ساتھ ہی ایم کیوایم پردباوبڑھا۔ جس کااظہار۲۲اگست ۲۰۱۶کوالطاف حسین کی تقریرمیں ہوا۔ جس کے بعد ایم کیوایم پاکستان کے لیڈران نے ریاستی دباومیں قائدتحریک اورا س کی لندن کی تنظیم اوررابطہ کمیٹی سے قطعہ تعلق کرلیاتھا۔

FT

دہشت کے خلاف جنگ ،کس کی ہے؟

کامریڈفاروق طارق ،عوامی ورکرزپارٹی کے اہم رکن ہیں اوراپنی عوام دوستی کی وجہ سے اکثرپارٹی میں کنارے لگے ہوتے ہیں، وہ عوامی مظاہروں اوراحتجاجات میں پیش پیش رہتے ہیں۔ لیکن پاکستان میں دہشت کے خلاف جنگ پران کاموقف ،ایک طرح

Gori

گوری لنگیشن:وہ جو اپنے دماغ سے بولے تھی ماری گئی

بھارت کی ریاست کرناٹک کے شہر بنگلورمیں جنوبی علاقے کے اندر راجیشور نگر کالونی میں عین اپنے گھر کے سامنے ہندو فاشزم کے خلاف سرگرم سنئیر صحافی اور کناڈا زبان کے اخبار’لنکیشن پتریکا‘کی مدیر گوری لنکیشن کو تین افراد نے سات گولیاں

GB Day school

ڈے اسکول :آج کا سماج اور روسی انقلاب

۱۹۱۷ء کے روسی انقلاب کی سو سالہ تقریبات کے سلسلے میں انقلابی سوشلسٹ گلگت بلتستان کی جانب سے ایک روزہ مارکس ازم ڈے اسکول کا اہتمام ۱۴ اگست بروز سوموار صبح گیارہ بجے سے شام ۴ بجے تک جوہر علی خان ہال میں منعقد کیا گیا۔

molyneux_point

اصل کام دنیا بدلنا ہے

یہ بات تویقینی ہے کہ کسی مظاہرے ،ہڑتال یا انقلابی اُبھار کا حصہ بننے کے لئے آپ کو فلسفے کی جانکاری کی ضرورت نہیں ہے یہاں تک کہ اچھی نوکری کے لئے بھی۔اگر آپ مزدوروں کی بڑی تعداد کے لئے مارکس اور ہیگل، مظاہروں

Mohabat

نظریہِ محبت

انسان کی شدید خواہش ہوتی ہے کہ اپنے ساتھی انسانوں سے اپنے علیحدہ ہونے کے احساس کو کسی طرح کم کر کے تنہائی کی قید سے آزاد ہو جائے۔اگرکوئی انسان اس احساس کو کم کرنے کی کوشش میں مکمل طور پر ناکام ہوجاتاہے تو اس پر دیوانگی یا جنونیت طاری ہوجاتی ہے۔

the alchemist

کیمیا گر

اپنے دورمیں سب سے زیادہ شہرت پانے والی کتابوں میں سے ایک پولوکوہیلو کالکھا گیا یہ ناول ہے۔جسے آج بھی نوجوانوں میں کافی پسند کیا جاتا ہے اورجامعہ میں لگنے والے کتابی میلہ میں سب سے زیادہ تلاش کی جانے والی ناولوں میں سے ایک ہے۔ میں نے کچھ دن قبل اپنی ایک نوجوان استاد سے کوئی اچھی سی کتاب دینے کی فرمائش کی تو انہوں نے مجھے یہ ناول یہ کہہ کر دیا کہ تمہیں یہ ضرور پڑھناچاہئے۔ کہانی اسپین میں مقیم ایک لڑکے کے گرد گھومتی ہے جسے گھومنے پھرنے کا بہت شوق ہوتا ہے اس لئے وہ سارا دن اپنے ریوڑ لے کر ادھر اُدھر پھرتا رہتا ہے۔ ساتھ ہی مختلف کتابیں پڑھتا اور خود کو بہت ذہین تصور کرتا ہے۔پیسوں کی قلت کی وجہ سے وہ اپنے سیاحت کے اس شوق کو چونکہ پورانہیں کر سکتا لہذا وہ اس کو ذہانت خیال کرتا ہے کہ وہ اپنے جانوروں کی حرکات سے ان کی زبان سمجھ لیتا ہے اور وہ بہادرہے کیونکہ وہ اپنے والد سے اپنی مرضی کا کام کرنے کے لئے راضی کر پایا۔

Niazi

اسٹالینی ہیروازم

1933ء جرمنی میں نازیوں (فسطائیوں) کی جیت محنت کش طبقے کی تحریک کی سب سے بڑی شکست تھی۔ دنیا کی سب سے پرانی سوشل ڈیموکریٹک پارٹی، دوسری سب سے بڑی اور ایک کروڑ تیس لاکھ ووٹ لینے والی کمیونسٹ پارٹی سے لڑے بغیر ہٹلر اقتدار پر براجمان ہو گیا۔ وہ اس بنیادی معاشی اور سیاسی ڈھانچے کو ہفتوں کے اندر تباہ کرنے کے قابل ہوا جس کی تعمیر میں ساٹھ سال سے زیادہ کا عرصہ لگا تھا۔ لیکن اس شکست کا مطلب یہ نہیں تھا کہ بہت سے باصفا کارکنوں نے جدوجہد ترک کر دی۔یہ کتاب ان لاکھوں کمیونسٹوں کے بارے میں بتاتی ہے جنہوں نے مشکل ترین حالات میں اپنے نظریات پر قائم رہتے ہوئے جدوجہد جاری رکھی۔ یہ ششدر کر دینے والی شجاعتوں اور ذاتی قربانیوں کی داستان سناتی ہے۔